Michelle

Jag vet inte hur många gånger vi har bråkat. Hur många gånger jag tänt jag vill aldirg mer träffa den där idioten! Hur många gånger jag varit säker på att vår vänskap tagit slut, varit borta ifrån dig i månader och låtit bli att höra av mig. Det har du också gjort.

Men det är så många fler gånger jag har skrattat med dig. Skrattat åt vår idiotiska humor, hur vi kan ligga vakna i timmar och prata om saker jag inte kunnat kan prata med någon annan om. Kramat dig när jag behövt någon. Det gör mig så trygg att veta, att hur sent på kvällen det är, var du än är. Jag kan alltid ringa dig.

Vi blev vänner när vi gick i sexårs. Vi var egentligen aldrig riktigt snälla mot varandra under de första åren. Vi pratade skit, vi ljög, vi retade varandra och drev varandra till vansinne mer än fem miljoner gånger. Men samtidigt så kunde vi ha så kul, när vi lekte med barbie, eller när vi stängde in oss på dramarummet på fritids. När vi skarattade och ingen i vår klass förstod oss, alla tyckte vi var töntar. Men det brydde vi oss inte om, vi hade rolig och det var det enda som spelade roll.

Vi har gått igenom så otroligt mycket tillsammans. Vi har varit fjortisar och tyckt att vi varit coolast i världen. Vi har varit klassens töntar och inte brytt oss. Vi har varit ledsna, förbannade, dumma men mest har vi varit glada, roliga och coola.

När jag tänker på dig ser jag dig inte som min bästa vän, för du är närmare än så. Du är som min tvilling. Vi är så annorlunda, men ändå så lika. Det är bara du som har sett alla mina sidor, för med dig behöver jag aldrig anstränga mig för att vara trevlig. Jag kan ha pms gånger tretusen med dig, men det är alltid okej. För du vet att jag inte är så egentligen. Du vet att jag är snäll, att jag bryr mig om dig och att jag alltidalltidalltid kommer vara där för dig och det behöver jag inte bevisa varje gång vi ses.

Förlåt att jag kan vara så dryg. Jag vet att jag inte är den bästa kompisen man kan ha alla gånger. Men du betyder så otroligt mycket för mig, och jag beundrar dig så jävla mycket för din styrka och ditt mod.

Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Motgångar och medgångar, vi umgås fortfarande :) och det är jag glad över. Du är en sådan fantastisk människa. Älskar dig också

2010-12-08 @ 18:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0