Sådant där som är kul

Shoppa. Äta. Shoppa. Och äta ännu mer. Det är saker jag tycker om att göra. Den enda gången man kan köpa kläder och verkligen veta att det är så man kommer se ut i det senare är att göra det när man ätit. För du är magel lite större och då köper man ingenting för litet eller så.

Rebecca och jag sprang runt i kylan idag. In och ut ur butiker, letande i femhundra år efter pizzeria och äta och gå och ha det bra. Mest var det kallt men roligt. Hon köpte mig en sjukt jättefin klänning på Beyond Retro, när man har den behöver inte vintern vara så blä för man kan känna sig fin ändå. Sen gick vi (hmm åkte) in till t-centralen och jag köpte tre par finfina trumpbyxor på julrean och så köpte jag ett par ljusrosa shorts med lite spets och lite band och kramskrams. Hundra kronor på rea och jag vill bara komma iväg till spanien så jag kan använda dem med extra tunna strumpbyxor under. ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Sen köpte jag en kofta för 50 kr på h&m som hade rosor och sånt på sig. Det var storlek 42 eller något så den var stor men värd.

Jag vill bara ha massamassamassa klänningar. Kollade lite i smyg (får inte slösa mer pengar!) på modcloth när jag kom hem och hittade som vanligt massa fint!





Jag försöker att inte bara tita på de dyraste så en del är lite trista men ändå en sådan man skulle köpt om den fanns i butik. Men inte riktigt värdo om man ska beställa den. Jobbigt alltså. Önskar mig en bättre ekonomi i julklapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0