THE Elin!

Jag var trött även fast jag hade sovmorgon. Jag gick upp och klädde på mig. Jag sminkad mig och gjorde allt som måste göras. Jag gjorde havregrynsgröt och satte mig framför datorn för att slösurfa lite.

Och så går jag in på fefo och läser det här i onlinelistatråden:

Loja – Lovisa, du är den starkaste jag någonsin träffat. Skrev det i mitt beundrarämne och det stämmer än idag. Slutar aldrig förvånas över din oerhörda klokhet och ditt mod och varje gång vi ses blir jag bara mer och mer stolt över att få kallas för din vän. Det råder inga tvivel om att du kommer att nå långt, och det finns nog ingen som förtjänar det mer. Tycker bara om dig mer för var dag som går och jag längtar verkligen oerhört mycket efter att kunna träffa dig imorgon! Peppar att se din lugg också, den är vara sjukt snygg dock för allt klär en skönhet har jag hört. En dag kommer du att förstå vilken oerhört unik person du är och då kommer världen att bländas av ditt storhetsvansinne. Jag kommer att bli din trofasta tjänare och beundrare, inte svårt att tänka sig för jag är ju redan det sistnämnda! ÅH LOVISA! Nu räcker inte ord till för min rush of affection. Men shit jag gillar dig alltså.

Jag blev så rörd att jag sitter här och gråter. Mascaran rinner lite men det är av en så bra anledning att jag inte bryr mig. Åh. Elin Lindström. Du är verkligen en sådan där person som kan göra en så rörd att man gör som jag gör nu. Gråter lite av lycka och glömmer havregrynsgröten. Ikväll ska vi ses och då ska du få världens största kram. Du är helt enkelt bäst!

Kommentarer
Postat av: elin

hur fan kunde jag missa det här inlägget?!

LOVISA DU ÄR VÄRLDENS FINASTE! <3

2011-01-22 @ 20:54:25
URL: http://thetalesofelinthenerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0