The words of the prophets are written on the subway walls And tenement halls, and whispered in the sounds of silence

Om man liksom jag känner att 50/60-talet var den bästa tiden för fina klänningar så håller ni nog med om att det inte skulle vara helt fel att skutta runt i en av dessa på en Simon and Garfunkel - konsert. Gråta några liter till Sound of silence och skutta upp och ner till Mrs. Robinson. Jatack!





Alla är så otroligt fina att jag bara vill springa till banken och tömma sparkontot. Det var något med den sista som fick mig att vilja ha den så otroligt jättemycket. Och jag bryr mig inte ens om att mina höfter kommer så ännu bredare ut än de vanligtvis gör. Den är enkel men ändå...wow! Allihopa är från Silvetto.


Kommentarer
Postat av: Jag!!

den fjärde är så fiiiin! vill ha!!

2010-10-15 @ 23:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0