Day 06 – Your day

Jag gick upp tidigt. Skrev det förut, kommer inte ihåg exakt när nu. Hhahahah. Sen fixade jag mig i snigelfart och gjorde allt man ska göra på morgonen. Sen åkte jag till mariatorget och träffade coollinda. Vi gick först till Eng shop och jag köpte galaxychoklad och hon köpte en NOT FOR GIRLS bara för att hon hatar könsskit. Galaxy var sjukt god och den där andra gick inte att avgöra. Den var stark men svag. God men äcklig. Luktade fett skabb. Bitarna var i alla fall enerma så det passade oss väldigt bra. Sen gick vi vidare till goodstore där Linda köpte någon sorts fakeskinka eller något och gelatinfria colanappar som hon bjöd på. Fintisen. Sen gick vi till blå lutos och fikade och spelade spel. Så småningom kom Kelly och Snyggelin och gjorde oss sällskap. Det var fett värt. Sen tog vi först farväl av elin som skulle någonstans och sedan till kelly som skulle någon annanstans. Jag och Linda åkte till t-centralen och hon köpte chips och sedan väntade vi på hennes tåg för hon skulle åka hem till Duved. :( Då satt vi där och råkades äta massa chips och väntade på hennes tåg. Jag älskar Linda hihihi hon är så rolig. Vi skrattade jättesupermycket och så vinkade jag (och gjorde grimarser och hjärtna och hon skickade sms) genom fönstret på tåget sen åkte hon. Sen åkte jag i min ensamhet hem. Tvättade håret, gick på toa, sa hej till alla som var hemma och nu sitter jag här och fryser.

Fett värd dag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Så jäkla värd dag! Bäst avslutning puss på dig sötis! :D

2011-01-08 @ 14:34:12
URL: http://enavigmaska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0