LIIIIIIIIIIIIIKEEEEEEEEEEEEEE A BRIDGEEEEEEEE OVEEEEEER TROUBLEDDDDDDDDD WATERSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!

Ja. Jag lyssnar på Simon and Garfunkel som vanligt. Så jävla sjukt stört bra. Så otroligt bra.

Jag är fett effektiv idag. Vaknade halv åtta, inte för att jag var fett bra och gick och la mig i tid, utan för att jag hade så jävla ont i magen att jag dog. Dryckte i mig en värktablett och några stört goda kakor. Nu sitter jag här och inbillar mig att jag är fett bra för att jag gick upp tidigt....jag är så dålig.


Men nu ska jag gå och klä på mig och sminka bort allt som är för fult för att  synas i mitt lilla bleka ansikte och sen ska jag sätta upp håret så det inte syns att jag borde tvätta det.

Sen ska jag ta en till kaka. Pusshejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0