LINDA



Varje gång jag ser den här bilden bildas en kärleksbomb i magen och jag börjar alltid skratta. Inte bara för att du ser otroligt rolig ut, att du kan bjuda på dig själv på ett sätt få människor kan och för att du trots din min är sjukt snygg. Utan för att du är min vän. Det är så svårt för mig att förstå varför en så cool person som du, en person som är så otroligt snäll och fin och omtyckt, skulle välja att umgås med mig. Men oj vad jag är glad för det.

När jag behöver skratta så är det dig jag saknar. Direkt jag hör din röst när jag pratar med dig i telefon börjar jag skratta, för vi kommer alltid på något att skratta åt tillsammans. Du kan göra de tråkigaste sakrna roliga bara av att vara där. Jag har aldrig träffat något som är så bra på att sprida glädje som du. Du är också en av de som alltid ger folk en chans, vem det än är. Du gav mig en chans, och det gör mig så otroligt lycklig att jag bara vill studsa upp och ner några miljoner gånger. Jag saknar dig så otroligt mycket. Jag vill fika med dig och prata om allt som gör mig på så bra humör. Jag vill spela yatzy i massor med timmar och äta den där marängtårtan du berättade om. Jag vill promenera runt i östersund med dig och prata om fina människor och jag vill visa dig att det godaste att blanda med inte är någon jäkla citrusläsk.

Jag saknar dig så himla mycket att jag inte vet vad. Kan du inte komma hit ett litet tag nu? Sova på min soffa och äta chips och dricka honungsöl? Snällasnälla? Ta dit humör och hela din personlighet och kom hit. Det skulle vara FETT!!

Jag älskar när du kommer hit, jag älskar när jag kommer dit men jag älskar dig mest, din lilla..öh...SKIT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0