Lovisa through the years!


Eftersom jag fyller myndig om...TRE DAGAR (ONS ALLTSÅ) AHHHHHHHHHHHH! så tänkte jag lägga upp lite fula bilder jag har på min dator!!!!! Så ni får se hur jag sett ut liksom 8)))))) Jag har varit fjortis litegrann men det försvann fort!' Bara så ni vet!



Först var jag typ tre eller så och då var jag lite busig och tyckte jättemycket om dagismaten och en gul prinsessklänning. Jag var nog ganska dum och petade upp en och annan pärla i näsan. Dagisfröken sa att den skulle åka upp i hjärnan och ruttna. Jag grät för mamma och dagisfröken fick en rejäl utskällning. Haha, jävla ägd! 8)



Sen så var jag tolv någon gång också! Jag hängde på badhus mest hela tiden och gillade att äta icas femkronorschoklad! Jag började sexan och var fett stor och började äta godis till lunch! Vi lekte ganska mycket med barbie i smyg men det visste ingen förutom jag och kompisarna om! hihihihih!



Sen var jag tretton också! Jag gillade spetskjolar och så klippte jag håret och badade hela sommaren lång! Åt gjorde jag mest hela tiden hahahahahah!



Sen fyllde jag femton! Råkades hamna i en fjortisperiod eftersom jag var rädd för elak ord i skolan och blev lite full när jag fyllde år. Pappa hittade bilder (som denna) på bilddagboken och blev lite sur.



Jag insåg att de ändå hatade mig och blev snyggare. Jag klippte och blekte och det var snyggt men oj så torrt mitt hår blev. Jag gick på konserter hela sommaren och shoppade lite hela tiden. Det var en fin tid men mitt hår lockade många konstiga pervon!



Jag var 16 och fortsatte med håret och kläderna ett tag. Jag shoppade mer och reste lite då och då. Jag fick kontakt med pottermänniskor och började bli lite gladare tror jag allt!!!! Det var ett halvbra år för mamma blev sjuk och gymnasiet sög lite men det var roligt ocksåå!!!! I slutet av sommaren gav jag upp blekningen!


Jag var sjutton och såg ut typ såhär. Tvingade in sommaren litegrann och åt mycket glass. Sjutton var det bästa året i mitt liv tack vare alla nya vänner och jag har mått så otroligt bra.

ps, ja jag har blivit tjockare genom åren! Puss hejdå!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Vad man ser att du har förändrats! Det var roligt att kolla på gamla bilder xD

2011-01-09 @ 16:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0