Old School

Jag vill så himla gärna ha en old shool leather bag. Speciellt en sådan hära:


Den är så himlans dyr men så himlans fin och det skulle kännas så himla roligt att köpa en helt ny, som inte är second hand och slita på den själv. Det blir liksom mycket mer speciellt. Har sett den i någon lite dyr affär på söder och där kostade den 1200 tror jag det var. Men varför kan man inte få en lite billigare för? Nu får jag dåligt samvete också för jag köper bara läder och skinn om det är second han för djurens skull. Oj, vad jobbigt allt blev. Kanske någongång hittar jag en riktigt värd en på second hand som inte är så sliten i alla fall. För jag har bara inte råd att köpa en väska för över 1000 kr. Det är ju liksom flygbiljetter det spanien. Ja, juste. Det har jag inte berättat. Jag ska till Spaninen, Valencia i mars och kanskekanske till Barcelona också. Med Ellen och hennes spanska vänner. Det blir nog kul tror jag allt. Men där får jag också dåligt samvete för miljöns skull. Jobbigt alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0