people are like song, its true. Some seem odd at first but then they grow on you

Bara för ett den sången är bra får den äran att vara min rubrik för idag. Jag älskar lugna sången så himla mycket.


Jag har fyllt arton! I ondsags. Dagen var otroligt rolig och fin och jag hade det verkligen jättebra. Sen var man bakis till lunchtid idag men...hm. Någon bah "ska du bli en sån där cool som går ut nu?" och jag bah "hur är man cool?"

I morgon ska shoppa second hand med rebbe. Det ska bli himla kul. Kanske stina följer med också! hoppas det för jag saknar henne som tusan!

Jag älskar mina vänner och jag älskar musik och jag älskar ostbågar och jag älskar mamma.

Bilder kommer ifall någon laddar upp något på fb!

Kommentarer
Postat av: Lana

mammor och ostbågar <3

2011-01-16 @ 15:41:14
URL: http://kidnappad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0