En serie värd att nämnas tusen gånger om!

Jag vill föreslå en serie till så många jag kan. Dr. Who! Det är världens bästa sci-fi serie enligt mig och har en bra blandning mellan spänning, drama och en gnutta romantik. Serien handlar om en mystisk tidresenär som reser runt i olika tider och universum med sitt rumdskepp och tidmaskin som kallas TARDIS (ett rymdskepp som är större inne). Man får aldrig veta The Doctors namn, utan han kallas alltid bara "The doctor". I alla fall reser han runt och räddar olika arter (utomjordningar, människor, djur) från hemska öden. Han har oftast en "följeslagare" med sig för att hjälpa men framförallt vara sällskap. Serien är enormt populär i UK (där den kommer i från) och (vad jag förstår) auostralien. Så jekla najs! En serie värd flera dagars tittande, enligt Loja.

Jag kan tyvärr inte ladda upp några bilder för tillfället, det är något fel på bloggen. Men de kommer så fort jag fptt ordning på allt det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0