HARRY POTTER THEME PARK!

"Harry Potter enthusiasts, your dream has finally come true. A Harry Potter Theme Park is to be made. The construction is planned to be completed in 2009. The Park will be located in Florida."
Citat från facebook.

I vår kommer alltså en nöjespark med tema Harry Potter öppna i Florida, och jag har set alla bilder och åh vad jag vill åka. Men de pengarna finns tyvärr inte! Jag vill åka så mycket att jag skulle kunna dö, men mina föräldrar skulle aldrig låta mig göra det och jag skulle ändå aldrig få ihop pengar. Men jag SKA komma iväg efter gymnasiet!



Så här kommer "puben" i parken att se ut. Den ser ut som Tre kvaster gör i filmen och kommer också ha det namnet. Puben finns så klart med i boken och det är inte så här jag tänkt mig, men fint ändå! På puben kommer det att serveras honungsöl precis som i boken och filmen. Självaste J.K Rowling har smakat på det och tycker det var jättegott!

Det kommer finnas affärer som godisbaronen (ÅH så mycket godis! JAG ÄLSKAR GODIS!) och ollivanders ("Det är trollstaven som väljer trollkarl...")

Jag tror faktiskt att det kommer bli väldans bra, även om det kommer bli en besvikelse på ett sätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0