JULBAL 2009

Jaa. I Harry Potter anorndas det i goblet of fire en julbal på slottet. Och självklart var vi fans tvugna att anordna en själva. RM och Hannah Potter stod för lokal och fixandet och jag och Hanna drog till Karlstad för att delta. Vi Hade en otrligt rolig helg med massa skratt. Här kommer lite bilder som jag snodde av RM :)



Jag kommer för alltid vara världens snyggaste människa. Och vem kan det där med att posa om inte Loja?


I <3 POTTERFANS!



Fråga inte mig vad jag håller på med! Fråga i stället min näsa varför den ser så stor ut just där! :D


Lokalen var verkligen jättefin. Karlstads ungdomsgård! :D



Och självklart är det jag som sitter med halva fejset ner i godispåsen. Men jag åt faktiskt inte så mycket. De var dåligt tajming att kameran kom fram just då! Märk att ingen orkade ha på sig finkläderna så länge!


Pus&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0