Lista 2009

 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jao






2. Höll du några av dina nyårslöften?  Hm, kommer ej ihåg






3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Näe






4. Dog någon som stod dig nära?  Nej






5.Vilka länder besökte du? Finland






6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Inte lika mycket skit






7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?  21 juli






8. Vad var din största framgång 2009? Vegan






9. Största misstaget? att inte säga något till de som fick mig att vilja dö






10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ramlat, snubblat, bränt mig. Men inget med flit. Ordentligt sjuk har jag inte varit sen fyran, haha






11. Bästa köpet?  Hm...Alla nördiga saker






12. Vad spenderade du mest pengar på?  Onödiga saker



13. Gjorde någonting dig riktigt glad?  Alla människor, bra betyg och när cancern försvann, såklart






14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?  Eyes, This book is so awesome och the end of my way






15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare men ändå inte helt, perioder typ






16. Vad önskar du att du gjort mer? Njutit och pluggat (det känns inte alls bra inför betygen vi får i jan)






17. Vad önskar du att du gjort mindre? latat






18. Hur tillbringade du julen? Med fina människor och godis






19. Blev du kär i år? Ja, men självklart i någon jag aldrig kan få






20. Favoritprogram på TV? Hm, the x- files, dr. who, tourshwood osv






21. Bästa boken du läste i år? Den bästa nya? Hm...Kanske "14 år till salu" bara för att den var stört hemsk men välskrvien. En bok jag rekomenderar! Och kirre som vi fick läsa i skolan, varför gillar jag deppböcker så mycket för????




22. Något du önskade dig men inte fick? euh, ett bra år med jättebra betyg






23. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? eh, 2008? Jag fyllde femton och var en pinsam fjortis






24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jadå, ingen cancer, inga mer jobbiga ord och mindre ångest över mitt fula grystryne






25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Vet inte, har ingen stil utan sätter på mig vad som är bekvämt






26. Vad fick dig att må bra? Harry Potter- folks samt alla normala vänner <3






27. Vilken kändis var du mest sugen på? David tennant






28. Vem saknade du? För många






29. De bästa nya människorna du träffade? ALLA nya harry potter folks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0