Nörden Loja

Ja, hur startar man en blogg egentligen. Jag vet inte vad jag ska skriva i det här inlägget, men jag kan väll börja med en liten prestentation!

Jag heter Lovisa Jernberg och bor i Stockholm. Jag älskar att läsa och skriva. Min favoritböcker är Harry Potter- serien som jag är ett stort och gigantiskt fan av. Jag lyssnar på wizardrock (Musik och böckerna och karaktärerna), åker på konvent och gör andra saker som hör Harry Potter till.

Jag njuter av livet så gott det går och har just blivit vegan (har varit vegetarian sedan 4 års ålder) och älskar djur. Just nu sitter min älskade katt Smilla i mitt knä och spinner. <3

Vad ska jag säga mer? Jag pluggar barn och fritid på farsta gymnasium och vill bli barn och ungdomspsykolog och vacker dag. Jag älska godsaker och mina älskade syskon.

Nu vet ni lite om mig. I den här bloggen tänker jag inte hålla så speciella "teman" utan jag skriver om vad jag känner för.

Just nu sitter jag och proppar i mig delicatos chokladbollar (Ja, de ÄR veganska :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0