Minnen som kommer tillbaka

Skrivet av Lilllovisa någon gång under 2007.

"Jag hatar dem. Jag hatar mig som får dem att hata mig. Jag hatar ord. Orden är värst, sedan kommer blickarna. Snöbollarna som kastades in i mitt skåp igår skulle varit strunt utan ord. Jag vill inte bry mig men jag bryr mig så jävla mycket. Men ifall jag var någon annan skulle jag också gett blickar och hatat mig. Inte lika mycket som jag hatar mig själv. Det går inte."

Jag var en jävligt deppig 14-åring. Men jag hade anledning att vara det. Det är sjukt hur dåligt jag mådde. Hur dålig jag tyckte att jag var. Värre än nu till och med. Jag kommer aldrig kunna må helt bra tack vare de idioterna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0