Ta mig till sommar och sol och korta kjol

Jag vill, som jag nämt tidigare, åka och jobba som au pair när jag tagit studenten. Dit jag vill nu är det varmt, soligt och badvänligt året om. De har också ett idiotiskt sjukvårdsystem men det känns faktiskt väldigt värt för att slippa en vinter i Sverige. Mina tår är isklumpar och min hy torkar ut. Jag behöver värme. Kalifornien känns rätt. Jag känner Molly som bor där och det känns väldigt tryggt och bra.

Jag har varit väldig glad och peppad på idén i massa med veckor nu, och då kan jag inte låta bli att börja kolla på fina sommarkläder som jag kan ta hand om några söta barn i.




Alla tre kommer från miss platina. Helt fantastiska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0