Kladd hos kaka nean

Jag glömde att berätta en ytterst viktig sak för er. (Och jag ser att jag har besökare, det borde väll börja synas på kommentererna också?) Eftersom Linnea fyllde sjutton år i söndags (GRATTIS FINASTE) var jag hos HENNE på kladdkakekalasbakningsgrejsimojs i lördags som var helt och hållet som en (var vad det jag skrev)...ska vara! Vi hade fyra eller fem kladdkakor och närmare en liten grädde, allt tog inte slut, men det mesta. Därifrån gick jag illamående eftersom jag inte hade ätit varken lunch eller frukost. Eller jo, jag åt ju en marabou till frukost. Sådeså!



Där är i alla fall jag och Jessica.
KOLLA IN MIN TRÖJA IN I BÖVELN. SNYGGAST EVER.



Bilden snodde jag från Linneas facebook, men hon kan inte säga någoting ifall hon skulle ha något emot det, det har facebook som äger bilden nu för tiden. Och ifall de försöker stämma mig på massa pengar för att jag har tagit deras bild, stämmer jag Linnea på ännu mer för att hon la ut en bild på mig. (OBS SKOJ HIHIH ÄLSKA MIN HUMOR)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0