Sagan om Nisse och hans vänner Hanna och Lovisa

På matten någongång förra veckan fick vi lite variation och slapp sitta med ansiktet ner i matteboken i flera timmar. Vi fördes genom skolan, upp för några trappor och någon korridor (jag kommer aldrig lära mig hur min jäkla skola är byggd!) Vi kom in i ett klassrum, och min första, jobbiga och hemska tanke var "Det här är ett NO-klassrum! Jag som valde Barn och Fritid dels för att slippa no, jag döööööör!", men det viasade sig att vi fick varsit papper med olika uppgifter som skulle utföras i par. Man skulle bygga med sånna där "wanna be" legobitar (Ja...vi gpr ju i ETTAN!)





Detta var vad jag och Hanna lyckades åstakomma. Vi kallar denna "valfria figur" för Nisse, av någon konstig anledning är han hemma hos mig nu. Smet han ner i min väska kanske? På bilden ser du/ni/det mig och Nisse när vi just funnit varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0