sjutton år, sjutton år...!

Nu har jag gått in på mitt sjuttonde år, och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Lite konstigt är det, men samtidigt så har jag goda förhoppningar. Det känns som ju äldre jag blir, desto bättre mår jag. Mitt sjuttonde år blir förhoppningsvis det bästa året hittls, det ser bra ut just nu, i alla fall.

Här har vi lite bilder som är tagna under mitt sextonde år. (:




I jan/feb var jag beroende av vita, rostade mackor med jordgubbssylt. Fy fan vad vidrigt det ser ut!



I juli var jag på det bästa harry potter-eventet ever; expecto patronum 09, jag hade en underbar helg



Under våren höjdes mina betyg, jag blev lyckligare och såg fram emot att sluta nian



På niornas avslutningsfest hade jag den vackraste klänningen jag någonsin haft. Brun med vackra sömmar, rosett och tyll. Mhm, om jag endå kunde få en till lika vacker klänning som är mer vardagsstil...


 
Mycket vänner och skratt gjorde sommaren fin trots ett störjobbigt besked. Jag började umgås mycket med Michelle igen och hon är verkligen en underbar människa.

Mitt sextonde år har varit både roligt, lärorikt, intressant och bra. Det har också varit svårt, jobbigt, deppigt och hemskt. Mest av det bästa. Och när cancern försvann var jag lyckligare än någonsin. Jag har fått så många nya vänner och känner mig helt överväldigad. Jag mår bra, har fina vänner och familj, jag har bra betyg också, vilket betyder väldigt mycket.

Mitt sextonde år var fint men sorgligt. Hemskt men ändå otroligt bra.

I morgon kommer Michelle hit och vi ska fira lita med familjen typ. Böngryta till mat och kanske glass eller något, får se vad jag är sugen på! Jag och Michelle ska i alla fall först ta en Kaffe latte med vit chokladsmak inne i stan. 
Bilder från i morgon laddas upp i kväll, antagligen.  


Kommentarer
Postat av: Freja/Pygmépuff

Fina bilder :D Vacker är du!



Hoppas det bara blir bättre och bättre, det är inte trevligt att må dåligt. När man är deppig är vänner och Harry Potter det bästa botemedlet! Träffade dig senast på julbalen, hoppas vi träffas igen. <3

2010-01-13 @ 19:29:37
URL: http://dixdye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0