Smilla i alfhatt!

I Harry Potter så gör Hermione Granger alfhattar som hon gömmer här och där i Gryffindors sällskapsrum för att befria Husalferna från att fortsätta vara "slavar". Och några HP-fans som är lite mer pyssliga av sig har själv stickat hattar, men jag tror inte de har lyckats befria någon alf än. I alla fall så stickade en jättesöt tjej (tror hon hette Linda?) en jättesöt alfhatt till mig och då lovade jag henne att lägga ut en bild på min katt i den så att hon fick se. Nu är jag väll lite sen (typ fyra månader?) men bättre sent än aldrig säger man ju, och min vackra katt gör allting så värt!

 



Hon tycker kanske inte att det är så bekvämt. Men vill man va' fin, får man lyda pin! Pappa tog bilden.


Kommentarer
Postat av: Freja/Pygmépuff

Åh, vad gulligt! :D

2010-01-23 @ 23:58:06
URL: http://dixdye.blogg.se/
Postat av: Emma/Springerraktfram på fefo

Vilken charmig liten misse! :D Jag vill typ kattnappa den!



Hehe, jag sms:ade Linda idag och bad henne kolla in bloggen. :)

2010-01-24 @ 18:50:20
URL: http://www.tvanordarochenblogg.blogspot.com
Postat av: saleen

hihi, vad söta ni är!

jättemysig tröja har du också, vart är den ifrån? :)

jag älskar katter dom är så mysiga!

2010-01-31 @ 19:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0