SOMMARPLANER

i alla fall som der ser ut just nu!

14 - 27 juni: Sommarjobb och vänner på helgen och så.

21- 27 (?) juni: Emma kommer till stan och vi ska grilla och ha kul!

2 - 4 Juli: Åka ner till Bäsna och hälsa på Erik och Anna med Maria, Li och Jimmy!

7 - 8 Juli: Lina och Ida kommer till stan, sover hos mig en natt och sedan går vi på grönan!

9 - 10 Juli: Quidditch- SM! Woooohoooo!

11 - sista Juli: Chilla, repa, dricka cola, bada. Jag är alltså ledig då och öppen till förslag på saker man kan göra!

1 Aug (?): Tror jag jag åker upp till Duved och hälsar på alla jämtnördar! :D

4 Aug: HARRY AND THE POTTERS I ÖSTERSUND OMG OMG! <3 :D

Aug (?): HARRY AND THE POTTERS I STOCKHOLM OMG, OCH NÅGON GÅNG I GBG OCKSÅ OMG!

Aug (?): Gotland med Lina, Anna, Marin mfl tror jag!

22 Aug: Skolan börjar!


Det är mest för att jag ska komma ihåg allt själv. Faaaaan vad fort den här sommaren kommer gå! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0