Jag älskar er mer än jag saknar er och jag älskar er så jävla mycket

Jag behöver umgås med mina vänner. Nu på direkten. Jag behöver skratta, kramas och bara umgås, helt enkelt. Jag är så jäkla lycklig och vill bara dansa till wizard rock med dem och åh, jag vill ha vår med grillträffar i jeans och tunna jackor och dricka läsk utan kolsyra och jag vill känna lukten av gillad haloumiost och gunga tills jag mår illa. Jag vill sova hos kompisar efteråt och måla papperskorgar. Jag vill vara övertrött och skratta åt dåliga skämt samtidigt som jag äter upp det sista ur något som en gång i tiden var en proppfull godispåse.








Några av de få bilder jag har på den här datorn. Bilder från bland annat en stickis, julbalen, lumos och annat trevligt som är väldans bra.


Och jag vill veta varför texten är blå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0