Att några meningar ens kan vara så otroligt betydande

Hur lycklig kan man bli på en skala? Kan man bli så lycklig att man spricker?

Det tror jag, det känns som om jag ska göra det i alla fall.

"Loja: Jag tycker att Lovisa är en oerhört stark människa som verkar klara nästan vad som helst. Hon är en sådan där person som sprider glädje omkring sig och som liksom inte ger upp. Faktum är att hon är en av de personerna som jag beundrar allra mest här."

Elin startade en tråd på fefo där man fick skriva vilka man beundrar mest, och det där skrev hon om mig. Jag blev fett glad. :D


Kommentarer
Postat av: elin

nej men gud vad fint att du bloggade om det! vad varm jag blev nu! och det stämmer fortfarande lovisa, bara såru vet.

2010-05-23 @ 23:59:47
URL: http://thetalesofelinthenerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0