Jag var bara inte gjord för dessa dar, och dessa dar är inte gjorda för mig

Jag har tappat räkningen på de gångerna jag sagt "Jagorkarintemer".

Det händer för mycket. Jag inbillar mig att jag är stark när jag vet att det inte är så och när jag inser det gång på gång vill jag bara gråta och aldrigaldrigaldrig mer behöva göra något alls. Bara sova tills allt är över. Jag är konstig och ful men jag vet inte vad jag ska göra för att ändra på det.

Jag vill bara gå hem till någon och gråta men alla har bättre saker för sig och jag vill inte störa mina vänner med mitt jobbiga tjat. Så synd om mig är det inte men jag har alltid haft en förmåga att överdriva allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0