Lite om Lovisa

Eftersom jag knappt skriver här även fast jag tycker det är kul kände jag mig utmanad att göra en liten utamning som Elin och Linnea håller på med på sina bloggar. Det kan behövas lite mer om mig och inte bara depp och "Jag älskar den personen"-inlägg här.

Detta är alltså grejen jag pratar om. Tanken är att man ska göra ett inlägg per dag.

Dag 1 – Presentation av mig.
Dag 2 – Därför bloggar jag.
Dag 3 – Mina 3 största intressen.
Dag 4 – Mina framtidsvisioner.
Dag 5 – Min familj.
Dag 6 – En ”Dagens”-lista. Ex. ”Dagens planer, dagens outfit, dagens låt, dagens plus, dagens minus”.
Dag 7 – Några av mina favoritbloggar med beskrivning.

Antingen kommer första idag eller i morgon. Inte för att jag tror att någon hoppar upp och ner framför datorn av längtan, men man kan jag inbilla sig att det är så i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0