Torsdag

Idag var det Torsdag. Ibland hatar jag torsdagar, är alltid så trött då. Men vi hade en helt okej dag i skolan och fick en del gjort. Efter skolan gick jag till minuer och åt middag med CH och Maria. I morgon är det äntligen fredag och jag börjar kl 13:00. Skönt!

Det var väldigt vackert ute och även fast det irriterade min mattelärare smög jag fram och tog några kort. Men bara ett blev bra.


Med tanke på att det är tagen med en iphonekamera från fönstret blev det okej, tycker jag.


Och idag fyller finaste Elin 19 år! Jag har alltid tröstat mig med att hon bara verkar ett år äldre än mig men nu ser det ut som två. Men jag kommer ikapp om två månader och en dag. Grattis till Elin i alla fall. Du har gjort så mycket för mig och jag vill bara ge dig något som tack för allt, men jag är inte lika awesome som dig så ja kan inte tror jag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0