Detta fält måste fyllas i!

Jag var på promenad med Elin idag. Hon är så fin. Även fast vi ses alldeles för sällan är det alltid så lätt att prata med henne, om allt. Vi promenerade från liljeholmen och hem till Telefonplan, en lagom lång promenad trots att man blev ganska trött i backarna. Jag har varit lite deppig den senaste tiden men det hjälpte faktiskt att träffa henne och bara prata och gå. Sådant borde man göra mycket oftare. Önskar att jag hade någon fin bild på oss två, det kommer se så tomt ut där nere nu.


Men alla vet ju att Elin är otroligt snygg ändå.

Kommentarer
Postat av: elin

MEN LOVISA åååååh nu blir jag alldeles rörd! det var fett fint att gå med dig, du är en bra person va <3

2010-09-30 @ 23:13:00
URL: http://thetalesofelinthenerd.blogg.se/
Postat av: LOVISA

DU ÄR FETT FIN DU MED! Du bah muntrar upp utan att liksom anstränga dig, och du är så avslappnad att det blir så lätt att prata! <3

2010-10-01 @ 11:17:58
URL: http://lojas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0