damdamdam jag är bäst

Jag är i Östersund och har varit här sedan i onsdags. Jag har väl gått upp en miljon kilo sedan dess tror jag allt. Chips, Tårta, alkohol, tacos, läsk, chips, läsk, chips och chips och läsk i mängder är så hilmans bra. Det godaste var igår när jag och Linda köpte frukost för över två hundra kronor. Chips, Glass, Gröna vindruvor, Röda (bruna eller vafan) vindruvor, läsk, juice, maränger, chokladsås, frysta bullar och säkert något mer följde med oss hem och så satt vi (Lina, Maria, Sara, Linda och jag) och åt. Så. Jävla. Gott. Sen åt vi mer chips och godis och taco bar. Hahah.


Idag är jag fett_duktiga_bra_och_bästa_tjejen_93_typ. Vid sju eller så skulle Lina iväg hem till Umeå igen och jag skulle följa henne några meter ut till bussen. Men bussen kom inte och vi kollade på internet på hennes mobil men det stog inget där. Tjugofem minuter innan bussen gick bestämde vi oss för att gå. Så vi gick. Och gick. Och gick. Lina hade skoskav så jag bar hennes väska för jag är en så stark hhahahahahhahahahah. Vi kom fram typ FYRA minuter innan bussen skulle gå och sen gick jag samma väg hem igen.

Jag åt frukost med Maria, (mmmmmmmmmm) tvättade håret och chillade. Funderar på att dra in till stan så jag får träffa Emma en sista gång innan jag åker på tisdag.

Idag ska jag sova hos finaste Ida med finaste Frida. I morgon ska jag äta pannkakor med finaste Moa och finaste SötoElin. Så himla bra alltså.

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Östersund. Här skulle man bo alltså.

Kommentarer
Postat av: Li

Bra att ni hade roligt. <3

2011-02-24 @ 17:51:53
URL: http://attvaraawesome.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0