EMMA

Du är en av de smartaste människorna jag någonsin känt och någonsin kommer att känna. Du vet alltid vad du tycker och kan verkligen alla argument för varför du har rätt. Du skriver så otroligt bra och jag vill bara kunna ha samma sätt att skriva på och framföra det du vill ha sagt på samma sätt som du gör. Du tycker alltid rätt om allt på alla sätt, och då får folk att tänka med dina otroligt jättesmarta blogginlägg och allt annat smart du säger.

Du är dessutom en så otroligt fin människa. Du bryr dig om dina vänner och du är verkligen alltidalltidalltid där för dem trots att du kan ha mycket att tänka på själv. Man vet att du alltid är där också. Det är så otroligt mysigt att sitta och prata med dig på fb-chatten och det gör mig så himla glad att vi kan vara hjälpa varandra. Jag hatar bara att du bor så långt ifrån Stockholm! Det gör att vi ses ganska jättesällan vilket är snorpaigt (hahahah). Du har verkligen hjälpt mig så himla mycket. Inte bara med dina tröstande ord, utan din förmåga att ge folk komplimanger och muntra upp även om man känner sig som världens_fulaste.

Dessutom råkar jag veta jättemycket att du är bäst på att anordna event. Kan. Inte. Vänta. Tills. Feb. Liksom.
Då ses vi och jag röstar på att vi ska äta semlor och dricka cola! För du är så himla bäst och cool och snygg och bäst och bra.

Världens finaste, snyggste, smartaste och bästa Emma. Vi ses om tyyyyp mindre än en månad! omgomgomg! <3 <3 <3

ps, dessutom är alltid dina fb-statusar otroligt roliga att läsa!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0