LÄPPSTIFT

Det var någon grej när folk skulle typ lägga upp en bild på sig själv i rött läppstift och jag bah "jag älskar läppstift så jäkla mycket ju förihelvte!" Så jag tog lite bild i skolan för jag är cool!


Jag är lite_skabbig för det blir ju så när man går i skolan. Jag har utväxt och torra hårtoppar men det ska fixas på onsdag. Mössan är ny från stadsmissionen och det älskar jag så himlans mycket. 65 kr var den värd liksom ju bah mannen.

PS, Jag har alltid läpptft. det kanske är därför de tycker att jag klär mig som en tant i skolan.
PPS, Läppstiftet är köpt på någon fett_fin billig affär för 40 kr på julrean eller så. Där har de även världens bästa vaniljperfym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0