TORSDAG

någon listagrejs jag hittade på smarta hannas blogg!


Kopiera detta och svara på frågorna med ett ord som börjar på första bokstaven i ditt namn. Utmana sedan 6 andra personer!

Jag heter: Lovisa
Jag vill dricka: Läsk
Jag vill äta: Lasange
Jag har: Lite pengar
Jag har inte: Laktosfri glass
Jag är rädd för: Löss
Jag är: Loser
Jag är inte: Löjlig
Jag sjunger: Lilla snigel akta dig, akta dig, akta dig!
Jag påminner om djuret: Lejon (stor och stark hahahah lol)
Jag vill ha en: Lång semester
Jag vill åka till: London

Kommentarer
Postat av: Li

Jag utmanade dig ju på min blogg!!! höhöhö

2011-02-25 @ 14:55:03
URL: http://attvaraawesome.blogspot.com
Postat av: Linnea

Hej Lovisa!! Det var en fin lista. Men du är inte en loser. Du borde sluta skriva sånt om dig själv. Du är..... lovely!!! Det skulle du ha skrivit. Gör sånt. Det stärker en. KRAM! <3

2011-03-04 @ 00:55:32
URL: http://wonwon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0