IDA




Jag hittade den här underbara bilden taggad på dig på facebook. Och när jag ser den saknar jag dig så oroligt mycket att jag tror jag ska explodera lite. Inte bara det att hela din otroliga personlighet lyser igenom och man direkt ser att du är en underbart rolig, cool och fin person. Man ser att du är sjukt snygg också. Du måste ärligt talat vare en av mina snyggaste vänner. Och du sviker inte ditt utseende genom att klä dig fult heller, tvärtom är du en av de snyggast klädda personer jag träffat. Men även fast jag kan hålla på och prata om hur snygg du är i flera dygn ska jag istället säga dig lite annat som jag tycker du förtjänar att höra.

Du är så otroligt cool. Jag har alltid tyckt det. Sen vi pratade på expecto första gången har jag beundrat dig. Du har en utstrålning som skriker att man inte kan hitta någon coolare och den ljuger inte. När du kom ihåg mig när jag tog kontakt med dig på facebook, ett halvår efter att vi pratat, blev jag såsåså himla glad. När du inte bara kom ihåg mer än vem jag var, utan också de problem jag hade och frågade mig om dem, blev jag sjukt rörd. Jag är så glad över att ha dig som vän. Så glad över att vi kan sitta uppe och chatta om ingenting (Malung vs Spanien hahah) som vi gör nu. Men att vi också kan vända oss till varandra ifall vi har problem, och att vi faktiskt kan muntra upp varandra.

Jag kan inte vänta tills vi ses nästa gång! Tyvärr gör Sverige det svårt när vi bor i olika städer. Men eftersom vi är så awesome så går det ändå.

Puss och kram älskade Ida! <3


Kommentarer
Postat av: Ida

Underbara fantastiska du! Jag blir verkligen glad av dig. Du är helt ärligt den jag saknar allra mest just nu och jag önskar att det på riktigt gick att åka tefat till Stockholm................................... Du ska veta att det gör så himla stor skillnad att prata med dig de stunder då livet suger riktigt hårt. Fina fina vän! <3

2011-01-03 @ 03:46:59
URL: http://minaminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0