Kofthängare?

Ni vet i filmer när folk bor i bamsehus och knappt har några kläder i hallen, varken skor, hattar, mössor eller jackor trots att det är kallt ute. Då brukar ändå han/hon den där som fixar huset helt stört opersonligt och ni vet så där så det inte finns några prylar någonstans knappt ändå ställa dig en klädstång och hänga upp typ en jacka och en hatt på en klädställning. Typ en sådan här:


Jag vill ha den. Precis den här för den är billig och är från ikea. Så vill jag ha en svart hatt och hänga upp alla koftor på den för dem orkar man inte lägga in i garderoben. Jag tror jag minsann ska prata lite med pappa om det ifall jag hittar plats för den i rummet. Det vore så roligt att ha en sån bara. Dessutom är dem ju snygga ju.

Jag har pratat med linda i evigheter och så har jag pratat med massa anda också. Jag tycker om folk speciellt när jag gör dem glada. Nu ska jag sova puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0