Och snart har jag väl inga pengar kvar

Jag är så otroligt shoppingsugen att jag skulle sprungit iväg och köpt massa nu om jag kunde. En fin väska, ett par kängor, en röd kappa, en bakser i samma färg, en svart hatt, lite hårrosetter frå beyond retro, en mörkblå cardigan, ett par vita, stickade sockor, en svart scal med vita prickar, lite nytt té, en röd kavaj, ny hårfärg, en fin, blommig kjol, ett nytt läppstift, ett par svarta pumps, en vit spetsklänning, en grön kavaj, ett par vita strumpbyxor etc etc.

Det är lite av det jag vill ha. Är på g med en sjukt snygg väska på tradera men vi får se hur det går med det. Sen är jag på g med två blommiga kjolar och en blå kavaj. Jag älskar tradera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0