Älskar

Tio saker jag älskar. Ingen utmaning eller så. Kände bara att kärlek kan man aldrig få nog av!!

1: Harry potter
Jag hade inte haft ett så sjukt bra liv om det inte vore för den bokserien. Helt ärlig. Den räddade mitt liv som 14-åring och gör mitt liv till det bästa som 18-åring. SJUKT.

2: Vänner
Mina vänner är de bästa. Jag älskar dem så mycket att jag gråter av lycka. Många sådana finisar har jag också. Förstår inte. Älskar dem så mycket att mitt hjärta gör ont av lycka. Så mycket.

3: Amanda
Vi brådar ibland och ibland bråkar vi ännu mer. Men jag kan alltid komma till henne när jag är ledsen och den finisen har lärt mig en hel del. Som att det är gott att blanda rosévin och sockerdricka...hahah skojsa. Hon har även lärt mig...
...
...
Nej, men hon är bäst. Det var hon som fick mig att läsa Harry Potter ju!

4: Kläder
Min stil är fin. Jag gillar midjehöga kjolar, både tighta och fluffiga. Jag gillar söta koftor. Jag gillar färglatt och blommigt och prickigt. Jag gillar kavajer och portföljer och fina handväskor som är second hand eller hemsydda. Jag gillar rosetter. Min favoritfärg just nu är gammelrosa. Har en topp med volanger i den färgen och ett par midjeghöga shorts med snoren och vit spets. Och lite annat. Jag gillar även fina strumpbyxor med prickar, spets, ränder, hjärtan och fina färger. Jag gillar inte jeans så mycket men vill gärna ha ett par normalblå, midjehöga. Men det får vänta. Jag älskar klänningar också. Massa. Folk i skolan tycker jag klär mig fult men alla andra (TYP) säger att jag är fin stil och jag håller med för jag väljer ju kläderna hahah lolol.

5: MAT! Alltså. Inget är värt att ges upp för mat. INGET ÅKEJ????? PS, JO MYCKET MEN AH NY FATTAR PUSS DS

6: Sova. Älskar att sova. Speciellt när man vaknar och kommer på att man har glass hemma.

7: SMINK! Alltså jag använder bara puder, mascara, läppsyl och läppstif dagligen men åh. FINT. Passar kanske inte i rött läppstift men vafan ingen bryr sig förutom töntar.

8: Tv-serier. Har just börjat på gossip girl. BRA!!! Jag älskar allt från sådant till dokumentärer, sf och blablabla. Inte kräsen alltså men det är bra när man har minst en crush i varje serie. Jag har oftast flera. Manliga och kvinnliga!!!!

9: Smartisar. Någon jag tycker är smart är många. Typ alla mina kompisar. ALLA**** mina kompisar. För de flesta är poltiskt intresserade på något sätt och bryr sig om saker. Sådant är smart.

10: föräldrar. De är bäst. Ja, föräldrar. Ska till mamma imorgon. Vi ska väl mysa. MYS.


Nu ska jag chatta klart med kompisarna jag chattar med. Sen sova, MMMmmMmMm SOVA.

Puss älskar världen, bra humör för jag träffa ida idag puss

Kommentarer
Postat av: hanna

jag tycker du har superfin stil!

2011-03-13 @ 22:28:52
URL: http://hannamariefiddeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0