Mooooooooooooooooorning has brooooken!!

Lyssnar på Cat Stevens litegrann och mest hela tiden den senaste veckan nu jaja så fint.

Man känner på sig att våren är på väg nu. Även fast jag halkar på isen som fortfarande finns här och där är det inte lika ofta som en månad sen. Såklart är jag världens klumpigaste klumpis så jag ramlar såklart på de få ispluttar som finns. Det är bra med få ispluttar för då vet man att det börjar bli varmare och snart kan man hoppeligen sitta ute på en bänk utan att riskera att rumpan fryser fast. Men ack vad pinsamt. När folk glor och jag vill bara hem snabbt för det blir lite jobbigt, speciellt när jag är ensam.

Men det är som jag sa mest bra. Promenader går bra nu vilket resulterat i att jag har gått massa den senaste veckan. I dag gick jag från Östermalm hem till Telefonplan och igår gick jag från Kungsholmen, Fredhäll till Telefonplan också. Jag brukar inte tycka om att vara själv men promenader tackar jag inte nej till. Då har man tid att tänka och kommer hela tiden på nya saker att tänka på. Man kan lyssna på Simon & Garfunkel, öka takten när snabba låtar som mrs robonson (jajaja jag har inte någon snabb musiksmak tror jag men...) och typ sakta ner när typ the boxer spelas. Sen när typ help med beatles kommer vill man börja hoppa. Men nu äre så att min mobils hörlurar är dumma så jag lyssnar inte så jättehimlansmycket. Det är roligt ändå och så när man går förbi affären i midsommarkransen kan man köpa något gott att äta sista vägen hem. Jag har gått en hel del med Becka och hennes hund också och det är väldans trevligt för jag ölskar min Becka mer än jag älskar godis och harry potter tillsammans och multiplicerat med tusen för i henns ögon duger jag även fast jag inte är särskilt perfekt på något sätt. Hon däremot är alltid perfekt.

Jag är så otroligt, fruktansvärt och helvettebajs kissnödig just nu. Dricka cola gör blåsan full så himla fort hahahahahhahah. lol. Jag vill ha begels med cream cheese och jordgubbsmarmelad för det åt jag idag och slurp. Det var så gott att jag nästan dog. Nu ska jag kissa puss hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0