obligatoriska rubriker är värdelöst

i natt, i går kväll eller alltså var jag hos snyggelin på fest. Alltså måste varit den roligaste festen jag varit på. Människorna och allt var bäst. Jag hoppas det inom en snar framtid kommer upp några henska foton! 8D

Jag kom hem för en timme sedan och jag har redan hunnit äta upp en chipspåse med stjärnor. Colan får jag inte i mig för den smakar vodka med kolsyra. Vad fan liksom??????? Det har aldrig hänt förut är jäklar, järnspikar och baaaajs vad irriterande. Man vill ju njuta nu ju. Det är knäppt för innan jag gick ifrån elin i morse mådde jag bra, jag gick till vivo och mådde bra och var fett chipssugen. Men när jag satte mig på tunnelbanan...fan. Trodde jag skulle dö. Sen när jag kom hem igen mådde jag lika bra som innan. whaaaaaaaaaat liksom. Världen gillar att retas.

Nu ska jag gå och duscha...snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0