Om jag skulle ta studenten i år...

Så skulle jag dött av lycka. Vill verkligen bort från skolan nununu. Vill ha sommar. Jag vill umgås med mina vänner och festa och grilla och bada och sola.

Kan inte låta bli att tänka på studentklänningar även fast det är ett helt år kvar. Någon av dessa kanske jag skulle valt? Alla från Modcloth.


Så otroligt fin. Tror den modellen sitter ganska okej på mig också.


Den här är dö-fin. Så fin att jag dör alltså. Om jag vore rik skule jag köpt den direkt!


Även fast jag vet att den här modellen och jag inte är världens bästa kompisar är den så himla fin. Att ha den och typ utsläppt, lockigt hår och ett bar fina pumps och min lilla svarta, nya handväska. Jatack!!!!


Väldigt "normal" och många har liknande. Men alltså. Det hindrar den inte frpn att vara superduperfin!

Jag vill ha sommar. Och nya klänningar. NU!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har påbörjat jakten på en vit, stor soppåse.... så slipper jag få ångest när jag får öl och champagne på mig on el flako 8DDDDDDD

2011-03-22 @ 18:35:29
URL: http://minaminuter.blogg.se/
Postat av: Lovisa

HAHAHAHAHHAHAHAA IDA <3 Man byter ju om innan man ställer sig på flaket!!!!! ily <3

2011-03-25 @ 08:23:54
URL: http://lojas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0