SNYGG-ELIN

Jag kommer ihåg när jag gick i sjuan och du gick i nian. Jag satt väl för mig själv med en Harry Potter-bok som vanligt och min svenskalärare sa något i stil med: Har du pratat med Elin i nian någon gång? Det borde du, hon gillar Harry Potter lika mycket som du. Jag vågade aldrig prata med dig då förstås. Jag visste knappt vem du var. Men det är ändå en rolig grej som jag inte kan sluta tänka på.

Jag blir glad varje gång jag varit med dig. Du ger mig självförtoende och du sprider en trygghet omkring dig, man kan liksom inte låta bli att känna sig bekväm i ditt sällskap. Du ger alla en chans och ger inte upp med att få de du tycker om att tro på det själva. Du är sjukt cool också. Du har alltid något smart att säga i alla situationer och du har så otroligt lätt att se hur andra tänker och fungerar, både de fina och de mindre fina människorna. Men det bästa med dig är, att man vet att du alltid är där. Vad det än gäller kan man alltid vända sig till dig, och du vet alltid vad du ska säga för att man ska känna sig bättre. För det gör du verkligen. Du får mig att känna mig bättre, och du gör det på ett så himla bra sätt. Och för det älskar jag dig.

Du har verkligen gjort skillnad på hur jag mår. Du peppar mig på ett så himla bra och trovärdigt sätt och du är rolig och SKUKT snygg och är en sådan där människa man inte kan låta bli att tycka om. Du ger komplimanger av det allra bästaste slaget och får en att tro på dem. Något som inte gör dig till en bättre kompis men till en coolare person är även att du har så jävla snygga kläder. Och så är du snygg. Det har jag redan sagt men det tåls att sägas om och om och om och om och a, du fattar.

aaaaaaaaaaaahhhhh skulle kunna säga så himla mycket mer bra saker om dig. Du vet nog redan allt det här men ju fler gånger man säger det ju gladare hoppas jag du blir och du är så himla fin och cool och omtänksam och snygg och bra på alla sätt så du förtjänar att höra det massamassa gånger.

<3<3<23<3<3<3<3Z<3<3<<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<

Kommentarer
Postat av: elin

ÅÅÅH LOVISA herregud vad glad jag blir för det här! fan vad fin du är. ´ååååh!

2011-03-20 @ 22:45:36
URL: http://thetalesofelinthenerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0