Sometimes everything is wrong

När jag blir stressad eller ledsen över en sak blir jag så himla lätt stressad och ledsen över en massa andra saker också. Jag är så humla stressad just nu över så hima mycket att jag bröt ihop inatt och låg och grät jättelänge. Över skolarbeten som aldrig blir klara, över människor som jag inte klarar av, över kläder och över vikt och över utseende och över föräldrar och biljetter och pengar och självförtroende. Allt kändes bara upp och ner och klockan var halv tre på natten. Så jag vågade inte ringa någon, förutom en. Jag hade inga pengar på mobilen men efter ett sms ringde Michelle upp. Bara att få gråta ut lite, hon pratade och jag och tillslut blev det bättre. När vi hade lagt på somnade jag himlans fort.

Jag orkar bara inte med mitt självförtroende längre. Jag borde inte må så här över mig själv för jag har så mycket fina vänner men jag kan inte sluta tänka på hur många dåliga sidor jag har.

Kommentarer
Postat av: Ida

Men söto! ): ): ): Du vet att du kan ringa mig när som helst! Speciellt nu, för jag kan ändå inte somna på nätterna, jag var vaken halv tre i natt, bara ringringring!! <33333

2011-03-03 @ 22:56:03
URL: http://minaminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0