Puss och Kram!

Dag fem - min familj

Min familj består av Mamma och mina tre systrar Amanda, Kerstin och Tyra varannan vecka och Pappa, Pappas sambo Cecilia och hennes barn Siri och Emil varannan. Pappa och mamma skiljde sig år 2000/2001 då jag gick i tvåan. Jag blev mest ledsen av alla mina systrar när dem berättade det så jag och pappa gick och köpte godis som tröst, det har alltid funkat.

Mamma och Pappa är världens bästa mamma och pappa och cecilia är världens bästa Cecilia. Mina systrar Amanda, 19 år, Kerstin, 14 år och Tyra, 12 år är värdens bästa systrar och Siri och Emil världens bästa bonussyskon. Speciellt Siri har jag kommit nära. Hon har den där storasysters man kan komma och äta godis och sova hos och gråta massa när man behöver och det är väldans fint, tycker jag.

Vi är knäppa allahopa. Amanda och jag delar intresse för Harry Potter, Doctor who och några andra coola grejer så vi har alltid massamassa att prata om. Jag älskar verkligen Amanda så otroligt mycket att jag exploderar och det är bland det finaste som finns när en ny Doctor who säsong börjar, så kollar vi på det tillsammans, äter godis har det bäst. Kerstin är fin hon också även fast vi bråkar massamssa. Jag kommer ihåg när vi var små och lekte med Barbie, ahahah. Hon slutade med det innan mig! Det var fint det, när vi hade varsin Barbiebil och åkte runt och klippte håret på dem och när vi snodde en palm ur vardagsrumsfönstret och sa att de var på kanarieöarna. Hahahha. Tyramyra är så liten och så stööööört söt. Världens bästa lillassyster att mysa och se på Walle med, våran gemensamma favoritfilm! Den är gullig hihiihiii och vi skrattar alltid på samma ställden och hon har ritat en Walle till mig. ÅHHH!!!!!!!!

Mamma är finast. När hon fick cancer var det jordensundegång för jag hatar att se henne ha det ont. Hon förtjöänar all friskhet och finns. Jag älskar att vakna på lördagsmorgonar och gå in till henne och se på tv. hihihi. Mamma är bäst alltså.

Pappa är också bäst. Han lagar väääääärldens godaste mat och ifall man säger att man vill ha en chokladbit när man är på affären får man en 100 grams nötchokald. Älskar att sitta uppe på kvällar och prata politik och äta chips och älskar när han kör mig till skolan. Pappa är bäst!


Har inte supermycket bilder på den här datorn. Men här är jag och tyra sommaren 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0